Παρασκευή 15 Οκτωβρίου 2010

οι γραπτές δοκιμασίες βελτιώνουν τη μάθηση

Share
Αν και οι περισσότεροι άνθρωποι θεωρούν ότι οι εξετάσεις είναι ένας τρόπος για την αξιολόγηση των γnώσεων, πολλές  έρευνες έχουν δείξει ότι οι γραπτές δοκιμασίες μπορούν πραγματικά να βελτιώσουν τη μάθηση, σύμφωνα με δύο ερευνητές από το πανεπιστήμιο της πολιτείας του Κεντ. Η Δρ Κάθριν Ρόβσον, αναπληρωτής καθηγητής στο Τμήμα  Ψυχολογίας στο πανεπιστήμιο του Κεντ , και μια πρώην  μεταπτυχιακή φοιτήτρια,η Mary PYC δημοσιεύσαν τα αποτελέσματα των ερευνών τους  έκδοση της 15 Οκτ 2010 του περιοδικού Science.
Περνώντας γραπτές δοκιμασίες (τεστ) - ιδιαίτερα αυτές που αφορούν την προσπάθεια να θυμηθούμε κάτι από μνήμης - μπορεί να αυξήσει δραστικά την πιθανότητα ότι θα είμαστε σε θέση να θυμόμαστε τις πληροφορίες αργότερα και πάλι », είπε ο Rawson. «Δεδομένου ότι τα εκατοντάδες  πειραμάτα που έχουν διεξαχθεί για την διαπίστωση των επιπτώσεων των γραπτών δοκιμασιών στη μάθηση, είναι έκπληξη το γεγονός ότι γνωρίζουμε πολύ λίγα σχετικά με το γιατί οι γραπτές δοκιμασίες βελτιώνουν τη μνήμη ."
Share

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...